Det ser ikke ud til at du benytter siden længere.

Log ud

Du er automatisk blevet logget af.

Ok

FAQ

Sådan fungerer tidsbestillinger

Under Mine aftaler kan du se alle dine fremtidige aftaler.

Ca. 15 min før en videokonsultation får du mulighed for at starte videokonsultationen. Du kommer ind i et "venteværelse", og behandleren kan se, at du er klar. Når behandleren starter videokonsultationen, skal du acceptere opkaldet for at komme igennem.

 

Problemer med forbindelsen

Der kan være risiko for, at forbindelsen undervejs mistes, fx ved dårligt netværk. Sker det, kan du klikke på knappen, hvor der står: "Blev forbindelsen afbrudt? Klik her". Den fører dig retur til videokonsultationen. Behandleren vil gøre det samme og har også mulighed for at kontakte dig på det telefonnummer, du har opgivet ved booking. Behandleren kan ringe fra hemmeligt nummer.

 

Betaling

Der opkræves først betaling, når konsultationen er gennemført. Såfremt der står en reservation på din konto, bliver beløbet således først opkrævet, når konsultationen er gennemført. Mobilepay sletter ikke aktiviteterne på deres app, så hold i stedet øje med din konto.

 

Journaler

Din journal er synlig i appen samme dag som konsultationen afholdes.

Onlinelægens journalnotat er tilgængelig i Aleris Online app´en og på sundhed.dk. Dog kan notater på dit barn under 18 år udelukkende findes på sundhed.dk
Vi deler ikke din eller dit barns journal eller andre oplysninger om dig eller dit barns helbred uden samtykke. 

 

Udeblivelse

Hvis du udebliver fra en booket konsultation, som du selv skal betale for, bliver du opkrævet betaling.

 

Tekniske problemer

Får du problemer med videokonsultationen, brugen af appen eller andre tekniske problemer, kan du kontakte Aleris Support på helpdesk@aleris.dk